משלוח חינם בהזמנה מעל 390 ש"ח

משלוח חינם בהזמנה מעל 390 ש"ח

מה זה סו ויד

סו ויד היא שיטה של בישול, הנעשית בעזרת אטימה של שקית פלסטיק, שהוצא ממנה האוויר, והנחתה באמבטיית מים לזמן ארוך, שיכול לנוע בין שעה אחת ל- 6 שעות ואף יכול להגיע עד 48 שעות. המים משווים את הטמפרטורה עם המזון שבשקית, בצורה איטית ועדינה, וכך נשמר ערכו התזונתי של המזון בהצלחה רבה. שיטת הסו ויד מאפשרת בישול שווה לכל חלקי המזון המתבשל, ובנוסף החלק החיצוני של המזון איננו נותר יבש או מתבשל יותר מידי, כיוון שהטמפרטורה בהם מתבשל המזון נמוכות מאוד, ומגיעות עד 60 מעלות עבור בשר, ומעט יותר לירקות.

יתרונות הסו ויד

אחרי שהבנו מה זה סו ויד, נתוודע ליתרונות השיטה, הנובעים מהבישול המדויק, הנערך עם בקרה של טמפרטורה וזרימת המים, המאפשרים דיוק וטעם אחר בתכלית, משיטות בישול רגילות. היתרונות של השיטה הם:

  • שיטת הסו ויד איננה מייבשת את המזון כמו בשיטות הרגילות, ובשר לדוגמה, גם אינו מאבד מהנפח שלו, בעוד שבשיטה הרגילה הוא מאבד כ- 40% מהנפח.
  • הטמפרטורה המדויקת וזמן הבישול המדויק, מאפשר תוצאות שוות ואחידות של כל חלקיו של המזון המבושל, בכל בישול.
  • שיטת הסו ויד דורשת בהתחלה פרוצדורה מסוימת, אולם לאחר מכן, כאשר האוכל כבר בתוך השקית, אין צורך לערבב או להוסיף פריט, וניתן לשכוח ממנו לחלוטין עד גמר הבישול.
  • הטעם של המזון המבושל נשמר, הוא מתבשל בתוך הנוזלים שלו ללא צורך בתוספות, ויוצא עסיסי וטעים, לעומת שיטות הבישול הרגילות, שאינן שומרות בדרך כלל על הוויטמינים והמינרלים שבמזון, או על ערכיו התזונתיים.
  • בשיטת הסו ויד לא צריך להוסיף הרבה תבלינים, כיוון שטעמו של המזון נשמר בבישול.
  • בתום הבישול, ניתן לשמור את המזון שבישלנו בתוך השקית במקרר, כשבוע ימים, מבלי שהוא מאבד את העסיסיות שלו, ומבלי שיתקלקל.
  • שיטת הבישול בשקיות, מאפשרת את חלוקת המזון למנות מדויקות, וכך נמנעת השלכה לפח של מזון שהתקלקל. ניתן להפריד את המזון שרוצים לבשל, לשקיות המכילות מנה אחת, ואז להקפיא, ולהפשיר רק את מה שנחוץ בכל פעם. במקפיא נשמר המזון כ- 3 חודשים, בלי לאבד את טעמו או לפגוע במרקמו.

 

איך משתמשים בסו ויד?

כדי לבשל מזון בשיטת הסו ויד, יש צורך במכשיר בישול ייעודי, המחמם את המים לטמפרטורה מסוימת, ושומר עליה לכל אורך הבישול, מכונת וואקום כדי להוציא את האוויר מהשקיות, שקיות מיוחדות, המיועדות לסוג זה של בישול, וסיר. קיימים היום מכשירים רבים של סו ויד, חלקם קטנים ומתאימים אף לשימוש בסירים הביתיים, במידה והם עמוקים מספיק.

מתכונים

אפשר למצוא מתכונים לסו ויד, להכנת מזונות מגוונים במכשיר הסו ויד, באינטרנט. אולם, צריך להתאזר בסבלנות, כיוון שמשך הבישול הוא ארוך מהרגיל, ולתכנן את ההכנות מראש. מכשיר הסו ויד אינו מקצר את תהליך הבישול, אלא להפך, ואינו מחליף טיגון או צליה, שלבים שצריך לבצע לעיתים בנוסף, לאחר הכנת המזון במכשיר.

מחירים

אם אתם מחפשים סו ויד בזול, ניתן לרכוש את המכשיר במחיר של כמה מאות שקלים בודדות. אולם, קיימות גם ערכות המכילות מוצרים נלווים, שיכולות להגיע לכמה אלפי שקלים.

EatMeat

חברת EatMeat שמה לה למטרה, להנגיש את כל הציוד המודרני של המטבחים, גם לטבחים חובבים, במחירים שפויים. לחברה חנות אינטרנטית, המוצע בה מגוון של מכשור למטבחים ולגריל – שכולו מקצועי. לחברה צוות מקצועי של אנשים, המאמינים במוצריה האיכותיים, השירות אותו מספקת החברה הוא ברמה גבוהה, וכל לקוח מקבל יחס אישי לחוויית קניה מקסימלית.

שימוש נכון במכונת וואקום

מכונת וואקום נחשבת לאחת המכונות השימושיות ביותר עבור כל מטבח שנעשות בו פעולות של בישול ואפייה על בסיס קבוע. עד לפני כמה שנים, ניתן היה

קרא עוד »
סל הקניות
סל הקניות שלך ריקמעבר לחנות