משלוח חינם בהזמנה מעל 390 ש"ח

משלוח חינם בהזמנה מעל 390 ש"ח

צנצנות לסו ויד – הדרך הנכונה להכין חמוצים

מי שכבר יצא לו להכין חמוצים ביתיים יהיה מוכן להישבע לכם שמדובר ממש בהתמכרות. תהליך ההכנה, הטעם והיופי של הצנצנת בסוף התהליך – כל אלו הופכים את ההכנה של חמוצים לתחביב מהנה במיוחד. כל מי שאוהב חמוצים יודע שהם מעולים גם בתור נשנוש בפני עצמם, גם בתוך כל מיני סוגים של כריכים ועוד.

אם אתם אוהבים להחמיץ ירקות – יכול להיות שתופתעו לגלות שבשיטת הסו ויד, הבישול בוואקום, ניתן להכין חמוצים בתוך כמה שעות בודדות, בעוד שהתהליך הקלאסי והמסורתי יכול להמשך מספר ימים. הסו ויד שומר גם על הטריות ותחושת הקראנץ’ הטבעית של הירקות.

האם אפשר להשתמש בכל צנצנת כדי להחמיץ ירקות בסו ויד?

אכן אפשר להשתמש בכל צנצנת בשביל להכין חמוצים בבישול בוואקום, אבל הצנצנות הטובות ביותר להחמצה של ירקות בסו ויד הן צנצנות מייסון.

צנצנות מייסון מגיעות במגוון של נפחים אפשריים, כל מיני עיצובים מיוחדים ואפילו פתחים בגדלים שונים. צנצנות מייסון יותר בטוחות לשימוש משקיות ניילון או קופסאות פלסטיק, ונוחות מאוד לאחסנה. אין ספק שעבור מי שרוצה להחמיץ ירקות, במיוחד בשיטת הסו ויד – צנצנות מייסון הן הפתרון האופטימלי.

 

עוד כתבות מעניינות

שלושה דברים שחשוב לשים לב אליהם כשמכינים חמוצים על צנצנת מייסון

אם הצלחנו להעביר את המסר ולשכנע אתכם שהחמצת ירקות באמצעות בישול בוואקום היא התחביב שהיה חסר לכם כל חייכם בלי שידעתם, ושצנצנות מייסון הן המפתח להצלחתו של תהליך הכנת החמוצים המושלמים שלכם – רצינו להסב את תשומת ליבכם לשלוש נקודות חשובות כשממבשלים סו ויד עם צנצנות מייסון:

  1. מצאו את האיזון הנכון בין סגירה חזקה מספיק לבין סגירה חזקה מדי. ברור שאתם רוצים לא יחדרו מים לצנצנת שלכם, אבל הידוק חזק מדי של המכסה יעשה יותר נזק מתועלת.

 

בתהליך השימוש בצנצנות מייסון מתקיימת יציאה מסוימת של אוויר באופן טבעי. אתם יודעים שהמכסה של הצנצנת סגור במידה הנכונה כאשר אתם סוגרים אותו ומתחילים להרגיש בהתנגדות. אין צורך לסגור את המכסה מעבר לכך.

 

  1. אם צנצנת מייסון, שעשויה מזכוכית, חווה מעבר חד בין חום קיצוני לקור קיצוני (או ההפך) – היא יכולה להתפוצץ במיכל הבישול או להיסדק. לא נכנס לפיזיקה שמאחוריי התופעה הזו, ובמקום זה ניתן לכם כמה טיפים שימנעו אותה.

 

טיפ אחד הוא להכניס לצנצנות את המצרכים כשהם נמצאים בטמפרטורת החדר. הטיפ הזה פחות רלוונטי להחמצה של ירקות, אבל אם תגלו שבישול בסו ויד עם צנצנות מייסוון מתאים לכם לעוד שימושים – העצה הזו יכולה להיות שימושית.

 

טיפ אחר הוא לשים את הצנצנת במיכל המים מראש, וכך לתת לה להתחמם בהדרגתיות יחד איתם. הטיפ הזה סותר חלק מהמתכונים שתקראו באינטרנט, אבל האמת היא שמי שכתבו את המתכונים הללו כנראה קצת הגזימו…

 

  1. בישול בשיטת סו ויד גורם לסוגי מזון רבים לשחרר גזים במהלך הבישול. ישנם אף סוגים מסוימים של מזון שמגירים נוזלים או נוזלים בזמן תהליך הבישול בוואקום. כשמכינים חמוצים בסו ויד בצנצנת – הזכוכית מטבעה לא מסוגלת להתרחב.

 

כתוצאה מכך, הכמות של המזון שניתן לשים בכל צנצנת היא מוגבלת. זו גם הסיבה לכך שמאוד חשוב מאוד לוודא שנשאר מרחב תנועה בצנצנת איתה אתם מבשלים.

 

לסיכום, הכנת ירקות מוחמצים בצנצנת מייסון בשיטת סו ויד יכולה להוסיף רגעים קטנים של אושר לחייכם. הקפידו על הוראות הבטיחות, קנו ציוד איכותי ותנסו שלא להתמכר יותר מדי. בהצלחה, מקווים שתהנו!

לקניית צנצנות איכותיות של חברת “Mason” לחץ כאן

מה זה סו ויד

סו ויד היא שיטה של בישול, הנעשית בעזרת אטימה של שקית פלסטיק, שהוצא ממנה האוויר, והנחתה באמבטיית מים לזמן ארוך, שיכול לנוע בין שעה אחת

קרא עוד »
סל הקניות
סל הקניות שלך ריקמעבר לחנות