משלוח חינם בהזמנה מעל 390 ש"ח

משלוח חינם בהזמנה מעל 390 ש"ח

גריל גז, בטוח או לא?- המדריך המקיף לבטיחות בגריל גז

אם אתם קוראים את המדריך הזה כנראה יש לכם חששות לגבי השימוש בגריל גז או שאתם לא חוששים וסתם רוצים להרחיב את הידע.
כשזה מגיע לבישול בחוץ, גרילי גז מציאים נוחות ויעילות. אך הבטיחות גם חשובה, על מנת למנוע תאונות ולהבטיח חווית צלייה ללא דאגות.
במדריך זה נתעמק בטיפים חיוניים לבטיחות בשימוש בגריל גז על מנת להבטיח שימוש בטוח ונכון.

שימוש בסיסי ונכון בגריל גז:

על מנת להבטיח בטיחות מרבית בעת השימוש בגריל גז יש לוודא כמה דברים, קודם כל שהגריל נמצא על משטח ישר ולא משטח עקום על מנת שיהיה לו בסיס יציב ולהבטיח לו יציבות מרבית, בנוסף יש לוודא שאין חומרים דליקים בקרבת הגריל על מנת למנוע התלקחויות מיותרות שיכולות לסכן אתכם ואת הסובבים אותכם, ודבר אחרון וחשוב זה להקשיב להנחיות היצרן בעת התקנה או השימוש בגריל, לרוב הנחיות אלו נכתבו על מנת להעניק לכם בטיחות מרבית וחווית שימוש מהנה.

בטיחות בלון הגז:

חשוב לבצע בדיקות סדירות של בלון הגז המחובר לגריל, יש לבדוק אם יש בריחות גז באמצעות תמיסת מי סבון, ויש לאחסן את בלון הגז כאשר הוא עומד ולא שוכב באזור מאוורר היטב שבמידה ויש בריחת גז שהוא יוכל להשתחרר לאוויר ולא להיות במקום סגור.
בדיקות שגרתיות ופשוטות אלו יבטיחו לכם בטיחות בעת השימוש בגריל.

בדיקות תחזוקה שגרתיות של הגריל גז:

ביצוע בדיקות תחזוקה שגרתיות של הגריל גז שלכם תורמות לבטיחות אבל גם מאריכות את חיי הגריל.
יש לבצע באופן קבוע אחת לכמה שימושים ניקיון של המבערים, מגני החום והגריל עצמו על מנת למנוע הצטברות שומנים בגריל ובשביל שלא יהיו סתימות במבערים, ככה גם הגריל יהיה בטוח לשימוש וגם הוא יתפקד בצורה טובה למשך הרבה שנים.

אזור בטוח:

“אזור בטוח מסביב לגריל” זה אזור ייעודי למניעת תאונות, לבטיחות מרבית יש להרחיק את הגריל מאזור הישיבה ובמיוחד לדאוג למרחק של מינימום 3 מטרים מילדים וחיות מחמד על מנת ליצור סביבת בישול בטוחה.

מטף וערכת עזרה ראשונה:

מומלץ להחזיק מטף וערכת עזרה ראשונה בקרבת מקום על מנת לטפל במקרי חירום פוטנציאלים במהירות.

לסיכום:

אז אחרי שעברנו על כל השלבים על איך לשמור על בטיחות בעת שימוש בגריל גז הבנו שהקפדה על עצות בטיחות אלו ישפרו את חווית הבישול שלך ויאפשרו לך בטיחות מרבית בזמן השימוש ולאחר השימוש.

 

 

 

שימוש נכון בסו ויד

מכשיר סו ויד הומצא לפני כמה שנים לאחר ששפים שעבדו במסעדה בדרום צרפת התאכזבו משיטות הבישול הנפוצות שגרמו למנת הבית שלהם, שכללה כבד אווז, להתפרק

קרא עוד »
סל הקניות
סל הקניות שלך ריקמעבר לחנות