משלוח חינם בהזמנה מעל 390 ש"ח

משלוח חינם בהזמנה מעל 390 ש"ח

סו ויד לכל מטבח – גם למי שלא יודע לבשל

ככל שהטכנולוגיה של האדם מתפתחת, גם עולם הקולינריה הולך ומתקדם. שיטות בישול חדשניות חצו את גבולות הטכניקות המסורתיות כמו הכיריים והתנורים. בין המהפכות הקולינריות הללו, בישול הסו-וויד בולט ככזה שכבש את עולם הקולינריה בסערה.

 

בין אם אתה שף ותיק או חובב בישול שרק לעתים רחוקות נכנס למטבח, סו ויד מציע דרך קלה, נגישה ועמידה בפני תקלות. במדריך זה, נחקור את עולם בישול בסו ויד, במתן דגש על הדיוק והפשטות שלו. בעזרת ציוד סו ויד בסיסי כמו מכשיר סו ויד, מיכל לסו ויד ושקיות ואקום למזון ניתן להגיע להצלחות קולינריות מרשימות!

 

סו ויד – חידוש קולינרי

 

ביחס לעולם של הבישול באש, מים או אוויר חם, בסו ויד, טכניקת בישול מזון המתבצעת בעזרת אטימות מאוויר או כל גורם חיצוני, המזון בשקית וואקום ריקה מאוויר והנחתו במיכל מים בעל טמפרטורה מבוקרת שנתונה לפחות הפרעות ובלתי מתכוננים. שיטה ייחודית זו מאפשרת בישול שווה בשכבות המזון הן הפנימיות והן החיצוניות, כך המזון המתבשל יכול להגיע למידת עשייה מושלמת במינימום מאמץ. טמפרטורות הבישול בשיטה זו נמוכות בהרבה מאלו המקובלות בשיטות בישול אחרות המקנה ומשמר ערכים בריאותיים רבים.

 

כלומר בבסיסו, סו ויד כולל איטום מזון בשקיות או מכלים אטומים ובישולו באמבט מים מדויק ומבוקר. התוצאה היא אוכל מבושל עד לכדי שלמות, עם טמפרטורות מדויקות שמבטיחות שהוא לעולם לא יתבשל יתר על המידה, ישרף או יתייבש.

 

 

בישול בוואקום

בישול במכשיר סו ויד, או בערכת סו וויד, מאפשרים בישול מזון באופן שווה על מנת להבטיח שיתבשל כראוי הן מבפנים והן מבחוץ. בישול בסו ויד עושה שימוש בבקרת טמפרטורה מדויקת עם זרימת מים ואטימתו בשקיות ייעודיות שומרת בצורה מיטבית על המיצים והארומה שלו.

 

ראנר לחימום מי הבישול

המפתח לבישול סו-וידה טמון במכשיר הסו ויד עצמו, מכשיר רב-תכליתי השומר על טמפרטורת מים קבועה שנקרא ראנר (Runner), כדי להבטיח שהמזון שלך מבושל באופן שווה.

 

בעוד שמכשירים אלה היו פעם נחלתם של מטבחים מקצועיים, הם הפכו נגישים יותר ויותר עבור בשלנים ביתיים. עם מכשיר סו ויד, השגת טמפרטורות בישול מדויקות היא פשוטה כמו הגדרת טיימר. זה מוציא את הניחוש וההסתמכות על מזל מהבישול, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור שפים מתחילים ומנוסים כאחד.

 

צנצנות זכוכית אטומות ושקיות ואקום למזון

בישול סו ויד דורש מיכל אמין שיכיל את אמבט המים ואת האוכל המתבשל. שתי אפשרויות פופולריות הן צנצנות זכוכית אטומות ושקיות ואקום לאוכל.

 

צנצנות זכוכית אטומות: אלו מושלמות לפריטים כמו קינוחים, רפרפים ומזונות עדינים. הם מספקים סביבה אטומה לחלוטין, ומאפשרים להשיג תוצאות עקביות בקלות.
שקיות ואקום לאוכל: שקיות ואקום הן הבחירה הנכונה לאיטום בשרים, ירקות ומגוון רחב של מרכיבים אחרים. הם נועדו לעמוד בפני תהליך בישול הסו ויד, ומבטיחים שהמזון שלכם יישאר שלם ובעל טעם מצוין.

 

מד חום לבשר

גם מד חום לבשר הוא כלי חיוני בארסנל של הבישול בסו ויד. על אף שהראנר ידאג לטמפרטורת המים, מד חום לבשר איכותי יכול להבטיח בקרת טמפרטורה מדויקת בכך שהוא מאפשר לעקוב אחר הטמפרטורה הפנימית במרכז הנתח עצמו, ומבטיח שהוא מגיע לרמת העשייה הרצויה. מד חום לבשר הינו אביזר פשוט אך חיוני המשלים את הדיוק והנוחות של בישול בסו ויד.

 

הפחד לשרוף ולייבש: נחלת העבר

אחד ההיבטים המשכנעים ביותר של בישול בסו ויד הוא ביטול שני פחדים נפוצים במטבח: שריפה וייבוש מזון. שיטות בישול מסורתיות מסתמכות לרוב על חום גבוה, שיכול להפוך במהירות ארוחה טובה לחלוטין לאסון חרוך. עם ויד, האוכל מבושל בעדינות ובדייקנות בטמפרטורה הרצויה, מונע בישול יתר ומבטיח תוצאה עסיסית ורכה.

 

מדויק כמו שעון

בישול בסו ויד מסתמך על דיוק. כאשר מגדירים את מכשיר הסו-ויד לטמפרטורה וזמן ספציפיים, ניתן לסמוך על כך שהאוכל יתבשל עד לכדי שלמות. זה פשוט כמו להגדיר שעון עצר. בין אם מבשלים פילה סלמון עדין, סטייק עבה או ירקות נימוחים, מכשיר הסו ויד מוציא את אלמנט הניחוש מהמשוואה.

 

רב תכליתי ועמיד בפני תקלות

סו ויד הוא לא רק לאוהבי בשר. זוהי שיטה רב-תכליתית שניתן ליישם על מגוון רחב של מרכיבים, מירקות ועד פירות ים ואפילו קינוחים. היופי בסו ויד הוא שהוא מכבד את שלמות המרכיבים, שומר על הערכים התזונתיים, הטעמים והמרקמים הטבעיים שלהם. הסו ויד מבטיח תוצאות עקביות ועמידות בפני תקלות פעם אחר פעם.

 

אפשרות בטוחה ובריאה יותר

בישול בסו ויד לא רק מבטיח הצלחה קולינרית אלא גם מציע אפשרות בטוחה ובריאה יותר. בקרת הטמפרטורה המדויקת מבטלת את הסיכון של בישול נמוך, מה שהופך אותה לבחירה בטוחה יותר עבור מנות כמו עוף ודגים. יתרה מכך, כאשר מזון אטום בוואקום בשקיות או בצנצנות זכוכית אטומות, הוא מוגן מפני מזהמים וחיידקים, ומפחית את הסיכון למחלות הנישאות במזון. בנוסף, סו ויד אינו דורש תוספת שומנים או שמנים, מה שהופך אותו לבחירה בריאה יותר עבור אלה שמודעים לצריכת התזונה שלהם.

 

כפי שניתן להבין, האדם החובבן ביותר יכול לבשל עד לכדי שלמות את מרכיביו בעזרת הסו ויד. אמצו את שיטת הבישול החדשנית הזו, ותגידו שלום להצלחה קולינרית בכל פעם שאתם מבשלים.

 

אנו מזמינים אתכם להיכנס לחנות האונליין שלנו ולהתרשם ממגוון מוצרי הסו וויד המקצועיות שהם מציעים!

 

אם בא לכם, הנה גם כמה מתכונים מומלצים, כל המתכונים לסו ויד כאן

 

המבורגר עסיסי וריבת בצל בסו ויד

אונטריב בסו ויד מפורק בלחמניה

גזרים בגלייז מתקתק

פיקנייה וסלט ירוקים

שימוש נכון במכונת וואקום

מכונת וואקום נחשבת לאחת המכונות השימושיות ביותר עבור כל מטבח שנעשות בו פעולות של בישול ואפייה על בסיס קבוע. עד לפני כמה שנים, ניתן היה

קרא עוד »
סל הקניות
סל הקניות שלך ריקמעבר לחנות