משלוח חינם בהזמנה מעל 390 ש"ח

משלוח חינם בהזמנה מעל 390 ש"ח

שקיות לבישול: איך מבשלים איתן ומה ההבדלים ביניהן?

שיטות הבישול ברחבי העולם התפתחו הרבהוהיום ניתן למצוא הרבה מעבר לטכניקות המסורתיות של כיריים ותנור. שיטה מהפכנית אחת כזו היא בישול סו ויד, שכבשה את השפים המקצועיים בסערה ולאחר מכן גם את הטבחים הביתיים. בלב טרנד הבישול הזה עומדות שקיות ואקום למזון, הנפוצות מאוד בבישול סו ויד, ובשימוש בשילוב עם מכונת ואקום ביתית. 

 

במדריך מקיף זה בחרנו להתעמק בתחום המתפתח של שקיות לבישול, תוך התעמקות בטכניקת הבישול סו ויד המצריך אותן, היתרונות שבשימוש בשקיות לבישול וההבדלים בין סוגי שקיות שונות, לרבות שקיות ואקום קטנות ושקיות קוקי. בנוסף, נדון בחשיבות של הדיוק הנדרש במעקב אחר ההוראות במתכוני הסו ויד בכדי לבשל בקלות תוך הגעה לתוצאות מושלמות בצורה עקבית.

 

מהו בכלל בישול סו ויד ומדוע בוחרים להשתמש בו?

 

סו ויד, באנגלית: Sous vide, המתורגם ל”תחת ואקום” בצרפתית, היא שיטת בישול הכוללת איטום מזון בשקיות אטומות ובישולו באמבט מים מבוקר בטמפרטורה נמוכה מדויקת ועקבית. טכניקה זו זכתה לפופולריות עצומה הן בקרב שפים מקצועיים והן בקרב בשלנים ביתיים בשל יכולתה לייצר מנות במידת עשייה מושלמת עם טעם ומרקם שאין שני לו.

 

מכונת הוואקום הביתית

 

כדי לצאת להרפתקת בישול בסו ויד, יש להצטייד במכונת ואקום ביתית. מכשיר זה מוציא אוויר משקיות הוואקום, ויוצר אטימה אטומה המבטיחה תנאי בישול אופטימליים. מכונת וואקום ביתית איכותית היא כלי הכרחי לחובבי הסו וויד, שכן היא מבטיחה שהיצירות הקולינריות שלכם מוגנת מפני התייבשות או טעמים חיצוניים לא רצויים.

 

שחקן המפתח: שקיות ואקום למזון

 

שחקן מרכזי בתהליך הבישול בסו ויד הן שקיות ואקום למזון. שקיות מיוחדות אלו נועדו לעמוד בטמפרטורות הבישול הנמוכות והאיטיות הקשורות בבישול בסו ויד. שקיות אלו מגיעות בגדלים שונים, החל משקיות ואקום קטנות למנות אישיות ועד גדולות יותר לארוחות משפחתיות. שקיות ואקום עשויות בדרך כלל מפלסטיק באיכות גבוהה למזון והן מעוצבות לעמוד בחום גבוה מבלי לפגוע בשלמות המזון או לשחרר כימיקלים מזיקים.

 

הבדלים בשקיות בישול

 

בעוד שקיות ואקום למזון הן מרכיב עיקרי בבישול בסו ויד, חיוני להבין את ההבדלים בין הסוגים השונים של השקיות, כולל שקיות ואקום קטנות ושקיות קוקי.

 

  1. שקיות ואקום קטנות: אלו מושלמות למנות בודדות או לשליטה בגודל ובכמות של מנות ייעודיות. הן שימושיות גם כאשר מעוניינים לבשל נתחים בודדים של בשר, דגים או ירקות בנפרד, ומבטיחות זמני בישול מדויקים ותוצאות עקביות פעם אחר פעם.

 

  1. שקיות קוקי: שקית קוקי, העשויה לרוב מסיליקון בטוח למזון, מיועדת לאפייה ולא לבישול סו-ויד. הם עמידים בחום וניתן להשתמש בהם לאפיית מגוון נרחב וסוגים שונים של מזון, הן בקטגוריית המאכלים המלוחים והן במתוקים. 

 

אחד ההיבטים המרגשים של הסו ויד הוא עולם מתכוני הסו ויד שבו ליצירתיות אין גבול. ניתן למצוא שפע של מתכוני ויד טעימים המוקדשים בסיוע ניצול מלוא הפוטנציאל של בישול סו ויד.

 

מתכוני סו ויד

 

מתכוני סו ויד מכסים קשת רחבה של מאכלים ומרכיבים כמו סטייקים, ירקות, קינוחים ועוד רבים אחרים. עם טכניקת הבישול בסו ויד ניתן להשיג תוצאות עקביות שקשה לשכפל בשיטות בישול מסורתיות.

 

אצלנו באיטמיט תוכלו להיעזר במגוון מתכונים החל ממנות קלאסיות ועד ליצירות חדשניות, מתכוני הסו ויד מתאימים לכלל הטעמים וההעדפות. 

 

שקיות לבישול, במיוחד בהקשר של סו ויד, חוללו מהפכה בדרך שבה אננו מצליחים לגשת לאתגר קולינרי במטבח. עם הידע הנכון בשקיות ואקום לאוכל, שימוש במכונת ואקום ביתית ומערך שקיות בישול העומדות לרשותכם, תוכלו להתנסות באינסוף אפשרויות ליצירת מנות המבושלות בצורה מושלמת ומדויקת.

 

בין אם מדובר בשף מומחה סו ויד או טירון שלהוט לחקור את טכניקת הבישול המדהימה הזו, כולם יוכלו להתענג על מידות עשייה מושלמות ועקביות בעת שימוש בשקיות לבישול. אל תשכחו לחקור את המגוון הנרחב של מתכוני סו ויד באתרינו איטמיט. 

 

אצלנו באיטמיט גם תוכלו למצוא מגוון נרחב של שקיות בישול אשר נבדקו בקפידה לשימוש בטוח ואיכותי. לצד השקיות אשר מהוות פרט חשוב בבישול תוכלו למצוא כלים נוספים שיאפשרו בישול בטכניקות שונות לצד הנאה מיתרונותיהם הרבים. 

 

הכנסו והתרשמו ממגוון המוצרים בחנות הדיגיטלית שלנו. 

סל הקניות
סל הקניות שלך ריקמעבר לחנות