משלוח חינם בהזמנה מעל 390 ש"ח

משלוח חינם בהזמנה מעל 390 ש"ח

איך לבשל את הנתח המושלם בעזרת מד חום לבשר

מזמינים משפחה וחברים לארוחת צהריים ומתכננים לבשל ברביקיו על האש? מנסים להכין בשר בגריל פעם ראשונה? יש לנו טיפ שווה בשבילכם! מד חום מיוחד לבשר הוא הכלי המבטיח ביותר שתוכלו להיעזר בו על מנת לדייק את מידת העשייה של הבשר והדגים. בכך תוכלו להבטיח לכם ולאורחים שלכם חוויה קולינרית מפנקת שהם לא ישכחו.

 

למה צריך מד חום לבשר?

כל מי שניסה להכין אי פעם בשר או דגים בגריל וודאי נתקל בחוסר ודאות לגבי מידת העשייה. לא תמיד ניתן לדעת האם הבשר מוכן לגמרי או שיש להשאירו על הגריל לזמן נוסף. לו היה מדובר בתנור, היה ניתן לדעת בוודאות מהי מידת החום שהבשר מקבל בעת הבישול משום שקיים שעון מובנה בתנור שיוכל להצביע על מידת החום. לעומת זאת, בגרילים רבים לא מותקנים שעונים ולכן צריך מד חום אלקטרוני לבשר שיוכל להצביע על הטמפרטורה.

מה זה מד חום לבשר?

מד חום לבשר הוא למעשה שעון דיגיטלי או אנלוגי שמחובר למוט דק מנירוסטה. את המוט מכניסים לתוך הבשר או הדגים והוא מאפשר לשעון לקבוע את מידת החום בפנים. בכך ניתן לדעת האם האוכל בושל מספיק זמן והאם הוא מוכן לאכילה.

כיצד מד חום לבשר עובד?

כאמור, מד חום אלקטרוני לבשר מורכב משעון המחובר למקל נירוסטה. השעון כולל טווח נרחב של טמפרטורות החל ממינוס 50 מעלות ועד 300 מעלות צלזיוס. יש לשים לב כי המוט של מד הטמפרטורה צריך להיות מוטמע בתוך הבשר לאורך כל תהליך הבישול. כאשר המד מציג את הטמפרטורה הדרושה על פי הוראות ההכנה, ניתן לדעת שהבשר מוכן.

דגשים חשובים לגבי שימוש נכון במד חום לבשר

ראשית, יש לוודא מראש שהשעון מכוון היטב כדי להימנע ממצב שבו הוא יציג נתונים שגויים בטעות. בנוסף, יש לבדוק היטב את הוראות ההכנה של הבשר כדי להימנע מבישול יתר ופגיעה בטעם. זכרו כי מד חום משמש אתכם בכדי להגיע לטמפרטורה הנכונה שהבשר צריך להתבשל בה. כך תוכלו לדעת בדיוק מה הטמפרטורה שבה נצלה הבשר בכל רגע נתון ולהחליט מתי להפסיק את פעולת הצלייה.

מה הפונקציות השונות של מד חום לבשר?

מד חום לבשר אינו מיועד רק לעבודה עם בשרים אלא גם לדגים ועופות. כמו כן, שימו לב כי תוכלו לבחור אם להתאים את השעונים על גבי המד בצורה המותאמת למידות צלזיוס או פרנהייט. במדי חום רבים קיימת אפשרות לתאורה בכדי שתוכלו להשתמש במוצר גם בשעות הערב והלילה.

למה לרכוש דווקא את מד החום לבשר של inkbird?

מד החום של inkbird הינו מד חום איכותי במחיר נוח ביותר. מד החום כולל פונקציות נוחות רבות שישמשו לכם בשעת הכנת הבשר ויסייעו לכם להביאו למידת העשייה הנכונה והמדויקת ביותר. בכך תוכלו להסתמך על כלי אמין, עמיד ונוח שיוכל לשמש אתכם בארוחות ברביקיו רבות ולאורך זמן רב. אז אם אתם מתכננים ארוחת ברביקיו בלתי נשכחת – ודאו שאתם משתמשים במד חום לבשר שיעשה עבורכם את העבודה.

אפשר להגיד שדיוק במידת העשייה של בשר, עוף או דגים איננה משימה פשוטה אך ללא ספק אפשרית. בזכות מד חום לבשר תוכלו לעקוב אחרי הליך הצלייה על מנת לוודא שאתם מקבלים את רמת הדיוק הטובה ביותר עבור הבשר שלכם. מד הטמפרטורה לבשר של inkbird מכיל את כל הפונקציות שאתם צריכים עבור הבישול ויסייע לכם להנות מארוחת בשרים יוצאת מן הכלל! אנחנו ממליצים בחום רב.

 

רוצים לגלות מתכוני סו וויד למנה מושלמת בהכנה קלילה? כנסו לבלוג המתכונים שלנו – רק מתכונים! יותר אוכל, פחות עבודה.

שימוש נכון בסו ויד

מכשיר סו ויד הומצא לפני כמה שנים לאחר ששפים שעבדו במסעדה בדרום צרפת התאכזבו משיטות הבישול הנפוצות שגרמו למנת הבית שלהם, שכללה כבד אווז, להתפרק

קרא עוד »
סל הקניות
רק עוד 331.00 למשלוח חינם!
מדחום אנלוגי למעשנה
Price: 59.00
- +
59.00
1