משלוח חינם בהזמנה מעל 390 ש"ח

משלוח חינם בהזמנה מעל 390 ש"ח

מחיר כלי סו ויד – כמה זה יוצא כולל הכל?

סטייק בשקית ואקום לסו ויד לפני בישול בואקום

מחירי סו ויד

מחיר סו ויד מקצועי יכול להתחיל ב- 500 שקלים ולהגיע למחירים גבוהים בהרבה, בהתאם לציוד המשלים שיכול להיות לכם בבית. במידה ואין לכם את הציוד הנדרש, כלי הסו ויד המרכיבים ערכת סו וויד בסיסית לבישול הם; מכשיר חימום המים עצמו, מכונת ואקום לאיטום שקיות ושקיות ייעודיות לבישול בואקום מותאמות. ישנו צורך בכלי גדול להכלת המים הנחוצים לבישול, מומלץ להשתמש במיכל גדול עם מכסה מתאים.

 

כמו כן, ניתן להיעזר גם במשקולות נגד ציפה בזמן הבישול. ישנן ערכות סו ויד אשר מכילות את כל הכלים הנחוצים כולל מיכל ומשקולות לבחירתכם.

 

אצלנו ב- EatMeat תוכלו למצוא את הערכות האידיאליות עבור בישול בואקום, הכוללות מכשיר סו ויד מומלץ ומקצועי ותוכלו לבחור ערכת סו ויד שמתאימה לצורך שלכם. אבל על מנת להמחיש את ההבדל, הכנו עבורכם סקירה של מחירי סו ויד ומה עומד מאחוריהם.

 

מחיר סו ויד – ערכות ומכשירים

טווח המחירים של מכשיר סו ויד, האביזרים כמו גם הערכות יכול להשתנות. 

 

מכשירי סו ויד יכולים לנוע בין 500 ש״ח ועד ל-1,000 ש״ח ואפילו יותר.

 

מיכלים יכולים לעלות בסביבות 200 ש״ח עד 600 ש״ח. 

 

ערכות למתחילים יכולים לעלות בין 800 ש״ח לבין 1,200 ש״ח, בעוד שערכות למתקדמים כבר יעלו סביבות ה-1,400 ש״ח, תלוי ערכה וערכה. 

 

אצלנו ב- EatMeat לא רק שהמכשירים האיכותיים ביותר, אלא גם במחירים המשתלמים ביותר בעזרת מבצעים מצוינים. 

סו ויד עוצמתי עולה כרגע 549.00 ש״ח.

סו-ויד עוצמתי מבית “Eat Meat”

549.00

ערכת סו ויד למתחיל עולה כרגע 749.00 ש״ח.

 

ערכת סו ויד למתקדם עולה כרגע 949.00 ש״ח. 

 

בין אם תבחרו לרכוש ערכת סו ויד מלאה, או מכשירים ואביזרים נלווים, המוצרים שלנו כוללים אחריות מלאה לשנה מלאה המאפשר שימוש בטוח ואמין.

בישול בסו ויד

בישול במכשיר סו ויד, או בערכת סו וויד, מאפשרים בישול מזון באופן שווה על מנת להבטיח שיתבשל כראוי הן מבפנים והן מבחוץ. בישול בסו ויד עושה שימוש בבקרת טמפרטורה מדויקת עם זרימת מים ואטימתו בשקיות ייעודיות שומרת בצורה מיטבית על המיצים והארומה שלו.

מה כוללת ערכת הסו ויד?

ב- EatMeat ישנן שתי ערכות שונות המתייחסות לרמות: ערכת סו ויד EatMeat למתחיל וערכת סו ויד EatMeat למתקדם. 

 

ערכת סו ויד EatMeat למתחיל כוללת:

ערכת סו ויד EatMeat למתחיל

749.00

 

ערכת סו ויד EatMeat למתקדם כוללת:

ערכת סו ויד EatMeat למתקדם

949.00

 

מה ההבדל בין הערכות?

ההבדל העיקרי טמון באביזרים ובתכונות הנוספים הניתנים בערכה המתקדמת. שני הסטים כוללים את המכשירים הבסיסיים לבישול מושלם בטכניקת הסו ויד. יחד עם זאת, הערכה המתקדמת מציעה מספר רכיבים משלימים שהופכים אותה למתאימה יותר למשתמשים מנוסים או לאלו המבקשים להרחיב את יכולות בישול הסו ויד שלהם.

 

ערכת ההתחלה של EatMeat  מתאימה למתחילים שרק מתחילים עם בישול סו-ויד. הוא כולל את הדברים החיוניים הדרושים כדי להתחיל עם שיטת הבישול הזו, כלומר מכשיר הסו-ויד, מכונת הוואקום ושקיות הוואקום. 

 

ערכה זו מספיקה להכנת מנות סו ויד בסיסיות ולהיכרות עם טכניקת הסו ויד, כשהערכה המתקדמת של EatMeat מיועדת לחובבי סו ויד ותיקים או לכאלו המחפשים חוויה מקיפה יותר. בנוסף למכשיר הסו-ויד, מכונת הוואקום ושקיות הוואקום הכלולים בערכה למתחיל, הערכה למתקדם מספקת הפריטים נוספים. מיכל בישול בנפח 11 ליטר המיועד במיוחד לבישול סו ויד, עם חור ייעודי להחזיק את מכשיר הסו ויד במקומו בצורה מאובטחת במהלך תהליך הבישול. הקיבולת הגדולה יותר מאפשרת לבשל מנות גדולות יותר או פריטים מרובים בו זמנית. בנוסף, 3 משקולות נגד ציפה משמשות למניעת ציפה של שקיות אטומות בוואקום במהלך תהליך בישול הסו ויד. הם מבטיחים שהמזון יישאר שקוע במלואו באמבט המים לבישול אחיד ועקבי.

 

הנוכחות של אביזרים משלימים אלה בערכה המתקדמת משפרת את חווית הבישול הכוללת של הסו ויד, ומספקת יותר נוחות מירבית יותר למשתמשים שכבר מכירים את הטכניקה. האביזרים המתקדמים מציעים שליטה טובה יותר על תהליך הבישול, ומבטיחים תוצאות אופטימליות עבור מגוון רחב יותר של מתכוני סו ויד.

 

אנו מזמינים אתכם להיכנס לחנות האונליין שלנו ולהתרשם ממגוון ערכות הסו וויד המקצועיות שאנו מציעים!

עשה ואל תעשה בבישול בסו ויד

בישול בטכניקת סו ויד זכה לפופולריות עצומה בשנים האחרונות בזכות יכולתו לייצר מנות נימוחות, עסיסיות ובעלות טעם מושלם. שיטת בישול זו כוללת איטום מזון בשקיות

קרא עוד »
סל הקניות
סל הקניות שלך ריקמעבר לחנות